Fitheidstest

Wil je weten hoe fit je bent? Geef je dan op voor één van onze testdagen. Gedurende 1 uur doen we 8 korte tests. Zo meten we je uithoudingsvermogen, kracht, lenigheid, coördinatie en snelheid. Ga je daarna bij ons sporten, dan herhalen we deze tests elke 6 weken. Zo weten we precies hoe effectief je trainingen zijn en of je op koers ligt om je doelstelling te halen.



Buiten trainen

Er gaat niets boven trainen in de frisse buitenlucht. We trainen daarom op verschillende buitenlocaties, bij de Maarsseveense Plassen, het Maxima Park en het Gagelpark in Utrecht-Overvecht. De groepsgrootte bedraagt maximaal 10 personen. Zo is er voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht en begeleiding. De programma’s werken allemaal toe naar een concreet doel, bijvoorbeeld afvallen, uithoudingsvermogen verbeteren, of strakker in je vel. 

Proefles

Wil je eerst uitproberen of de lessen iets voor je zijn, dat kan. Neem contact met ons op en geef je op voor een proefles. De kosten zijn € 10,-.



Onze trainingsprogramma's

Van XXL naar L

Trainingen gericht op maximale vetverbranding, voor mensen met veel overgewicht.

Back in Shape

Strakker in je vel, sterkere (buik)spieren, voor mensen met licht overgewicht.

Stay in Shape

Meer spierkracht, beter uithoudingsvermogen, voor beginnende en halfgevorderde sporters.

Gladiator

Vergroten maximaalkracht en snelkracht, verbetert het atletisch vermogen, voor gevorderde sporters.

Van wandelen naar hardlopen

Hardlopen ontstresst, versterkt je spieren en botten. Voor de ongeoefende sporter.

  

Houdingsanalyse

Eén van de basisprincipes van trainingsleer is: zwakke spieren moet je trainen, strakke spieren moet je stretchen. Maar hoe weet je nu welke spieren zwak zijn en welke strak? Met een statische en dynamische houdingsanalyse valt dat goed vast te stellen. We kijken dan hoe het lichaam afwijkt van de ideale lijn tijdens een dynamische oefening, bijvoorbeeld een overhead squat. We kijken naar elk gewricht en hoe dat tijdens de oefening beweegt. Zo krijgen we een goede indruk van welke spieren dominant zijn en welke onderactief. Pas als je dat weet, kun je zinvol een trainingsschema maken met als resultaat een mooiere en betere lichaamshouding.



E info@180bpm.nl